سه شنبه, اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳
مطالب عمومی

حدیث نیکرو و پائیز شلوغ وی؛ از تلویزیون تا سینما

در میان چهره‌های هنری شهر ما، نام بانو حدیث نیکرو در این چند وقت اخیر بیشتر از دیگران شنیده شد، و این موضوع چند علت داشت: یک علت آن نقش‌آفرینی وی در مجموعه‌ی تلویزیونی «زندگی از نو» بود که از هفته‌ی دوم مهر ماه، هر شب از شبکه پنج سیما پخش می‌شد. علت دوم به اکران احتمالی فیلم سینمایی «کاتی و ستاره» برمی‌گشت که حدیث نیکرو یکی از بازیگران به شمار می‌رفت. علت سوم هم نامزدی وی در جشنواره تریون (TRYON) امریکا به عنوان بازیگر نقش اصلی زن در فیلم کوتاه «ورما» بود. فیلم کوتاه داستانی «ورما» ساخته‌ی سهیلا پورمحمدی است و زندگی یک خانواده جوان سه نفره دامدار در ییلاقات رودبار را روایت می‌کند. حدیث نیکرو در این فیلم نقش مادر خانواده را به عهده دارد؛ زنی که به دام‌هایش عشق می‌ورزد و آنان را همچون فرزندش دوست می‌دارد و برای نگهداری از آن‌ها دست به هر کاری می‌زند. حدیث نیکرو متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ است و به جز بازیگری در عرصه موسیقی هم حضور دارد و با گروه «دیلمون» همکاری می‌کند. او بازیگری را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده و در این مدت نسبتاً طولانی، موفقیت‌های ارزشمندی هم در جشنواره‌های استانی و هم در سطح ملی داشته است. اما می‌توان گفت که اتفاقات چند وقت اخیر، گامی رو به جلو برای حدیث نیکرو محسوب می‌شود و آینده‌ی حرفه‌ای درخشان‌تری را برای او نوید می‌دهد.

 

پی نوشت یک: عنوان این مطلب در نسخه چاپی نشریه لاهیجان، «موفقیت های پیاپی خانم بازیگر» بود. ر.ک: شماره دوم فصلنامه لاهیجان، ص ۳.

پی نوشت دو: زمانی که این خبر تنظیم شده بود و نسخه چاپی مجله آماده انتشار و عرضه می شد، نیکرو درگیر بازی در پروژه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان بود و روزهای پایانی آن پروژه را سپری می کرد.


خبر مرتبط: نقش‌آفرینی نیکرو در مجموعه‌ی تلویزیونی «زندگی از نو»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *